Äntligen!

Jag är klar! Med mitt fördjupningsarbete i Samhälle alltså! Det var något helt nytt för mig men jag är klaaaar! Det känns underbart och jag hoppas jag får ett bra betyg! För nu är det bråttom med Ekonomi delen för att jag ska hålla i fas! Kanske jag kan satsa bara på ett G där då:)
DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT!

Imorgon är sista dagen, och min bil går inte köra.. Det är ett hål i styrservo slangen och killen som skulle fixa det svarar inte telefon. På fredag ska jag åka! HUR ska de gå om jag inte har någon bil:s?

Jag vill ju såå gärna!
Hemavan var en stor del av mig och jag älskar att vara där. Och jag har sett fram emot detta i fleeera år!
Det är nämligen flera år sedan jag var där och jag vill tillbaka! Jag behöver åka tillbaka!
Jag behöver komma bort. Jag orkar inte med det jag fick veta idag. Jag mår dåligt och är ÄCKLAD!
Jag förstår inte vad folk får ut genom att såra varandra så jävla hårt:s

Men jag ska inte ta upp det nu. Jag ska sluta skriva innan jag tar upp de.

Puss, M



Jag är ledsen för att jag blev svagare än jag fick bli. Men du tillät mig. Du fick inte!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0