Jobbhelg(er)

Nu har snart halva dagen gått. Skönt! Jag ska nämligen jobba hela helgen! Även nästa helg!

Men roa sig måste man väl få göra ändå? Igår vart de först plugga i Matfors hela dagen. Sen bio och mat på kvällen med Niklas, Anton, Lasse och Wictoria. Vi såg filmen True Grit som vi inte ens planerat att se. Men eftersom vi inte kunde komma överrens om film (Lasse ville se animerat) så tog vi en som vi inte ens tänkt på från början:) var faktiskt en bra film! Bättre än animerat iaf!

Hade svårt att somna efter att ha skrattat hela kvällen så jag blev uppe ett tag, vilket resulterar i en trött Maja idag. Inte för att det spelar någon roll. Det är inte bara sminket som bli lidande av min allergi! Jag är kroniskt trött på våren.. Imorse nös jag säkert 40 gånger på rad när en överparfymerad tjej klev på bussen.. Jag tycker fan att alla människor borde veta att parfym allergi är rätt vanligt och då tycker jag nog det är birst på respekt för andra människor att göra som hon gjrode. Det luktar fan inte ens gott! USCH!

Men ikväll ska jag unna mig lite mascara iaf! Håller tummarna för att den inte rinner bort direkt.. S kommer och hämtar mig då jag slutar och sen bär de av till Ewe för en grillning med Modig och Emma. Ska bli så mysigt. Och GOTT framförallt! Vi marinerade köttet redan i torsdags kväll så att det ska smaka riktigt mycket.
Har ni börjat grilla än?
Andreas sa åt mig att det var lite tidigt än^^

Men nu är de lunch! Får bli en liten lunch med tanke på hur mycket mat jag tänker stoppa i mig sedan;)

Puss, M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0