Tisdagärveckansvärstadag!

För min del så får man gärna ta bort tisdag ur kalendern! Helt onödig dag! Det är långt till helgen och det har nyss varit helg. Förstår att ni tror att jag hatar måndagar också. Men jag gillar dom faktiskt, det är en helt okej dag och man har oftast nåt roligt att berätta för sina kollegor!

Nåja, nog om de! Nu vet ni vad jag tycker:p Vad tycker ni om tisdagar? Faktiskat hört fler som hatar den..

För övrigt är jag på dåligt humör som ni kanske märker!
Och självklart då man redan har en dålig dag på veckansvärstadag så måste Haldor hålla på reta mig och bussen åker mitt framför ögonen på mig efter jag äntligen fått sluta jobba! Det gjorde inte dagen bättre!

Ikväll
ska jag bara slappa, tvätta lite och laga nån god mat och hoppas på att mitt humör bättrar på sig lite! Typ korvstroganoff! Jag hatar nämigen dåligt humör! Jag skulle vilja vara glad och lycklig jämt. Men jag antar att man måste må dåligt också!
Skulle till Edin och se film egentligen meeen Ronny ska komma förbi så det får bli imorgon eller på torsdaghelt enkelt!

Men nu ska jag bestämma mig för att bli på bra humör och sen ska ta tag i matlagningen efter lite slappande i soffan;)

Puss, M




When you start to miss me, just remember...I didn't walk away, you let me go.


Kommentarer
Stefan Ahlström

Du har fel fel fel! Det är lill fredag idag ju!!!!

2011-04-19 @ 22:24:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0