Drastiska vändning!

Jag är hemma igen från den vecka som får mig att leva upp. Jag stängde av mobilen i en vecka och bara var. Såå jävla skönt!
Jag pratar såklart om Rättvik. V 31 varje år tar jag mitt pick och pack och flyttar till Dalarna för en vecka med bilar, musik, härligt folk och bad. Vi hade underbart väder hela veckan och jag led verkligen då vi började packa ihop. För att inte tala om vägen hem. BLÄ!
Men bara tagga om nu. Inte ens ett år kvar till nästa gång..

Vi kom hem söndagen v 31 kl 5 på morgonen och kl 9 klev vi upp för att lämna tillbaka vagnen och sen ta lastbilen till Piteå. Var en lång resa men när man har så jävla kul som jag och Alux har så gjorde de inget. Vi höll oss vakna hela vägen och la oss och sov i lastbilen till halv 8 morgonen efter. Eller han iaf. Jag sov nog till 9^^
Han är snäll den dära Alux..

Jag är hemma i vardagen nu igen och det kunde inte börja sämre. Vet inte hur mycket jag törs blotta här men jag skriver ju för min egen skull så jag antar att jag ska memorera detta också.
Sista tiden har jag fått massa proppar på hela kroppen. Mest på brösten och på vänstra benet. Har även nå fel på lymfkörtlarna på vänster sida av kroppen. Jag har försökt ignorera det länge nu men efter att ha fått ett helt blått vänster bröst så ringde jag mamma igår som vart riktigt orolig så Alux körde iväg mig och Amanda på sjukan igår där jag fick spendera ett par timmar. Läkarna vart oroliga och tog massa prover på mig och jag ska få träffa en expert på området så det är bara vänta på att få en tid på avd 2..
Jag vet inte riktigt hur jag känner för allt detta. Men de känns inte som om jag ska gå och oroa mig i onödan så jag försöker att inte tänka på det så mycket å ska fortsätta tänka positivt. Allt är ännu så nytt och jag ska inte dra några förhastade slutsatser, det kan ju vara nåt som inte alls är så farligt också..

Men nu ska jag ta bilen och lägga mig och vila hos Alux lite innan det är dags att åka och fira världens finaste mamma som fyller år idag! Smörgåstårta och familjemys står på schemat. Jag ska riktigt njuta!
<3

Puss, M



Jag älskar dig världens bästa mamma! <3


Kommentarer
Kamilla Bäckström

Hej! Hittade din blogg för typ en kvart sedan, fin! :) Men hur är det med dig egentligen? Blir ju superorolig när jag läser detta! Jag hoppas verkligen att allt är bra med dig! Kramar!!

2011-09-15 @ 15:00:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0