Ensam matte söker...

Ja vad söker en ensam matte?


Jag har precis kommit hem tillsammans med Wictoria. Här hemma vart det fullt hus i 10 min men nu är det bara jag och Wickan kvar:) Vi ska laga mat och mysa ner oss framför tvn innan det är dags att sova. Kanske mysa ner sig i ett bad?

Vi fick iaf skjuts med mamma och pappa hem idag då mamma oxå slutade 21, vardagslyx!
De skulle ta med sig Sally hem till sig då både jag och Wictoria jobbar sent imorrn och Amanda ska bort med mormor min så vi hade ingen som kunde ta Sally. Tur att mamma och pappa finns <3
Elsa var oxå hit en sväng. Hon skulle få sin present av mig så hon passade på att komma förbi med min nyckel samtidigt som Amanda haft idag då hon passat min ögonsten.
Hur ska jag kunna sova inatt? Jag har supersvårt att sova då Sally inte är hemma..
Löjligt men sant!

Ne, nu ska vi laga mat och peppa med musik inför lördag;D
PEPP PEPP PEEEEPP!




Puss, M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0