Halva veckan gången!

Äntligen har halva veckan gått! Jag är galet trött idag och hoppas bara att dagen ska ta slut snart..
Sally har inte sovit många minuter inatt vilket innebär att jag inte hellet fått göra det. NÅGON *host* matade henne med kex i helgen så nu är hon jätte dålig..
Dessutom har min dator på jobbet pajjat IGEN...

Mammas lillhjärta!

I helgen
så hade vi ost och kex kväll. Massor av folk kom! Bla massa gamla älsklingar från Matfors tiden. Kvällen slutade däremot med en utgång (som vanligt kanske jag ska säga) Dock nyktert för min del! Men det var skönt att få komma ut och dansa av sig lite. Jag lever verkligen upp då jag får röra på mig! Älskart! 
Fast kom vi inte ut förän kl 2 så det vart bara en timme men det var värt ett. Tack Anton för att du betalade in mig!
Hemfärden var dock inte lika rolig! Det blev lite tjaffs, som löste sig som tur var, och jag vart less och skickade hem mina vänner i en bil. Vilket resulterade i att jag vart kvar nere på stan utan plånbok, med en trasig tfn(kunde bara ringa senast uppringda som var nicke, och han sov). Jäkla tur att Lasse stannade kvar med mig<3
Efter att ha insett att vi inte skulle ta oss hem så började vi knata hemåt. Kallt som f*n var det och gångvägarna var igensnöade så vi fick traska delvis på vägen och delvis på små stigar som var gjorda på gångvägarna..
Jag hade verkligen gett upp hoppet då vi kom till tonhallen. Men då bromsar en röd liten Volvo 440 in och börjar backa bak mot Lasse och mig. Jag vart nervös och sa att jag sätter mig INTE i den där bilen! "tänk om vi känner dom då" fick lasse ur sig.. Dock hann han knappt avsluta meningen innan vi såg Rasken och Runken kika ut. Dom hade åkt från Hassela för att komma och hälsa på mig, så där kring 4 på morgon! Haha! Jag vägrade gå mer i djupsnön så jag fortsatte gå framåt tills vi kom till en infart. Kan säga att det var tur inte polisen kom.. Lasse hade genat över snökanten och jag var ensam ute mitt i natten å gick medans en liten röd bil följde efter mig.. Haha! Måste sett rätt roligt ut! Men fan vad lycklig jag vart! Kunde nästan se mitt eget flin då jag förvånat kikar vänder på huvudet och ser dessa goa pojkar :) TACK pojkar för att ni såg att det var vi! Tack för att ni kom precis just den tidpunkten på precis den gatan!

När vi kom hem tog det inte många minuter innan resten av Hassela ramlade in (kändes då som så!) och sedan var efterfesten i full gång. Dock tror jag Wictoria (som skulle upp tidigt) vart lite less, för hon och Alexander åkte hem till hennes lägenhet och sov där^^ Ledsen gumman!
Gästerna gjorde Makaroner och Bacon och sen var det lika grisigt som det brukar vara hos mig på helgerna! INTE KUL att ta reda på dagen eefter men det är sååå värt de :)
Älskar spontanbesök även om de kanske inte märktes i lördags. Smått trött och grinig tjej^^

Nej nu ska jag jobba lite mer så jag får gå hem snart! Hoppas de sista 5 timmarna går fort nu!

 

Puss, M



Ps, här är videon sen Lasse lånade en leksak av mig i helgen^^ HAHAHA!!!
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/video/video.php?v=10150091938293195&comments



Mitt allt, min kärlek, min diamant! MIN SALLY!
("v")

Underbara älskade!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0