Imorgon!

Ja imorgon är dagen.
Jag ska till Härnösand för kanske 4-5e gången på 2 veckor nu. Fast denna gången är det inte någon genomresa.
Jag ska dit för en utredning för min PCOS, vilket innebär gynundersökning. Hmm alltid lika trevligt va?
Jag är inte alls sugen på att än en gång på höra hur svårt jag har att få barn, svårt att gå ner i vikt etc.. Jag vet redan allt. Men jag måste ändå kika efter.
Fast det här är kanske inte något ni vill läsa om. MEEN, jag vill skriva av mig. Så hoppa till nästa stycke om det gör er generade!
Det värsta är nog att jag mer och mer för varje dag längtar efter barn (fast inte än) och jag vet verkligen inte hur jag kommer reagera om han säger att mitt läge inte är förändrat. Sist sa han att jag förmodligen inte kommer kunna få barn alls.. Vem tar hand om mig om jag får ett sånt besked? Vem kommer vilja ha mig? En kvinna som inte kan få barn:s Men nu har jag ätit mina tabletter (med väldans mycket fusk) i snart 2 år tror jag och jag HOPPAS att det gett någon förändring på min kropp. Även om de inte syns på vikten, men jag har iaf slutat gå upp i vikt.



Ja, mer då? Idag hade vi lite mingel på Telia. Vi firade lite och fick ost, kex oxh bubbel:)
Älskar att få höra att vi är galet duktiga och jag älskar att få bli lite bortskämd mitt i veckan!

Men nu ropar Wictoria så det är bäst jag ger henne lite fokus.
Vi ska se film och vänta på att någon Alexander ska komma hit från Sthlm. Han ska bo här i helgen!
Spännande med nytt folk:D


Puss, M


2011-02-10
MUMS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0