Lunginflammation?

Ja jag börjar faktiskst misstänka det.. Något less! Det får inte vara så! Jag vill ju inte vara ensam någe mer nu!
Och jag vill äta! Jag spyr pga hostan så jag får inte behålla någon mat. Inte för att jag direkt tryckt i mig så mycket. En halv pizza sen i tisdags. Mina ben håller mig inte uppe längre..

Ringde mamma nyss också och hoppades att jag skulle få höra lite vänliga röster men dom skulle precis gå och sova så dom hade inte tid att prata. Mamma jobbar imorgon. Hon jobbar för mycket tycker jag!
Jag skulle verkligen behöva komma ut och träffa lite folk. Just nu är jag tilloch med irriterad på tv:n. Har snart irriterat mig på allt: täcket, kuddarna, reklamerna (ja, mer än vanligt trots att jag inte trodde det gick), soffan, musiken, DATORN... Listan kan göras låång!

Men nu är de väl lika bra att avsluta, fick just en hostattack så det är väl bara göra sig redo för en dejt med toan igen!
BLÄÄÄ!

Just det, jag är inte helt miserabel, jag ser på "Mitt stora feta grekiska bröllop" och drömmer om min och Amadas resa dit den 11e juni. Wictoria ska också joina oss:) Kommer bli kanon! Jag längtar!

Puss, M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0