Men åh!

Jag förstår inte! Jag skrev ett långt inlägg och kopierade texten just för att jag vet att bloggen brukar kunna"tappa" min inlägg.. MEEEEEEEEN det funkade inte. Kan väl inte vara så att jag kopierade nåt annat under tiden? Nääääe(A)! Så jag får försöka idag igen då jag var för trött igår för att orka skriva ner allt igen.
Anyhow!

Jag hade sammanfattat lite tankar och fört lite dagbok över mig helg. Nu har jag nästan glömt allt!

Just de ja.
Pyjamasparty var det! I lördags! Blev inte så mycket foton men de som finns ligger på fejjan och alla kan titta. Maja Bergman - albumet "Rosa pyjamasparty"
Vi som sov hos mig hela helgen började redan vid 5 på eftermiddagen med dusch, smink och hår sedan hoppade vi i pyjamasen. Känns lite konstigt att säga.. Ännu konstigare att göra!
Vid 7 började folket rulla in och sen var det full rulle hela kvällen! I like it!
Älskar att få ha fest hemma pga min socialfobi. Att få festa och träffa folk men ändå få vara i min trygga vrå.
Tack än en gång Wictoria för att du gjort mitt hem beboerligt!
(Snart är det nog ett äkta hem:) Hellst om mina planer går i lås! Snart så!)
Vi röjde på hela natten och ett tag hade vi en lite samling i mitt sovrum. Var säkert 10 pers i sängen. MINST! Jag, Niklas och Robin låg och pratade sen kom ett danståg in å ramlade in över oss. Vilket fnitter. Och AJ vad ont. Tror jag och Niklas hamnade underst faktiskt!
Vid halv 4 gick vi och la oss och många hade nog hunnit somna då Frölén ringer och vill komma in! Han, Danne, Lasse och Johan blev sugen på efterfest och åkte till STAN för att få göra detta. Sjuka pojkar! Kan säga att det nog inte var uppskattat av alla att dom kom.. Hellst inte dom som sov^^
Runken å Rasken gömde sig på mitt rum och Wictoria i sitt. Vi surrade ett tag sen körde vi faktiskt ut dom. Kvällen var ju slut för oss då dom kom och vi hade sminkat av oss och tagit av löshår och annat dylikt som tjejer har.
Men spontan tittar är alltid lika uppskattade:)
Jag ÄLSKAR besök!

10 pers
gick än en gång och la sig den kvällen och jag tror vi somnade ganska så fort. Hur fan får vi plats varje gång?
Söndagen
gick i vilans tecken och vi såg filmer som "The notebook", "Fucking Åmål" och "Coyote ugly" tillsammans med kebab och massor av sååååås!

Mys!

Men nu är den gråa vardagen tillbaka och jag ska hoppa in i svaret igen. Rasten är slut. Strax, Måste gå å köpa en macka först!
Magen skiker!

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0