Resa igen :)

Då var det fredag igen! Äntligen ska jag väl kanske säga. Har de senaste 2 veckorna inte sovit mer än 4 timmar per natt, vissa nätter ännu mindre.. fattar egentligen inte vad det är med mig då jag brukar kunna sova upp emot 10 timmar per natt utan problem! Så imorgon ska det blir SKÖNT att få sova! Hörde ni det barn? SOVA!

Idag ska jag jobba till 17.15 sedan bär det av till Sollefteå med Wictoria. Bror kommer och hämtar oss och då ska vi bara hem till mig för att hämta lite prylar sen bär de av. Jag älskar verkligen att få komma bort. Att resa är nog en av mina största passioner, även om det inte blir så långt varje gång..
Ska bli kul att få se vad Wictoria har för idéer åt min brors och Pillas hem också! Hon ska hjälpa dem med lite smarta förvaringar och inredning! Något som 3 barns föräldrar kanske itne riktigt har tid med;) Eller vad säger ni där ute? Har ni tid över till ert hem när städning, disk, och tvätt är gjord;)? Hoppas hon gillar deras tapet i vardagsrummet lika mycket som mig bara!

Idag kommer alla mina tankar gå åt den familj som idag ska begrava sin alldeles för unga mor/fru. Hon slets från dem i en bilolycka tidigare i vinter och jag vet att detta kommer bli grymt tufft för de nära och kära.
Jag hoppas ni klarar denna dag med åtminstånde lite vätska i behåll i kroppen och att allting går som det ska! Ni har säkert ordnat en fin ceremoni! Jag slår vad om att hon sitter bland er och ler åt det fina arbete ni lagt ner!

Jag tänker på er!

R.I.P

Puss, M




En hårt arbetande Maja dagen till ära! Något trött efter för lite sömn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0