Jag är totalt jävla galet lycklig! Jag har...

foto0242 (MMS)

Jag är totalt jävla galet lycklig! Jag har haft en underbar vecka och kommer hem till en helt ny lägenhet! För att inte tala om mitt sovrum! Jag är så lycklig att jag gråter:) jag har fått städat i mitt kaos (såg typ ut som något som skulle kunna vara med på nåt städprogram på tv), nya gardiner, ny bäddmadrass och helt underbar inredning samt en tv inkopplad på en tvbänk. Jag vill aldrig mer lämna mitt sovrum! Förut ville jag inte ens gå in här. Ibland ler livet mot mig och jag ska le tillbaka. Hela natten, hela livet faktiskt. Det här är något jag ALDRIG Kommer glömma:') Tack underbara bästa Wictoria! Gnatt och puss på er, Lycklig M



Kommentarer
Wictoria

Puss <3

2011-01-30 @ 21:22:08
URL: http://misswictoria.blogg.se/
Maja

:)

2012-07-19 @ 02:11:55
URL: http://frokenmmm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0