Middag!

På tv:n går solsidan och jag har maten i ugnen. Just det, idag är det jag som lagar mat.
Entrecote och sånna där stora stips och en god kruksallad.
Mums.
Det kurrar i min mage och jag är trött samtidigt så jag läre nog vila lite i soffan efter maten.

Sköna söndag! Ska verkligen njuta av att det inte är något jobb imorgon!

Ikväll ska vi se nya avsnittet av solsidan kl 20 och sen läre nog barnen läggas. Sen skulle jag vilja sova. Är sååå trött! Fullmånen har hållt igång länge nu och jag är så fruktansvärt trött. Hoppas den ger med sig snart!

Näe, nu äre bäst jag kollar maten!
Vill ju inte servera bränd mat när jag får äran att laga mat här;)

Imorrn blir de färsk pasta och gräddstuvad köttfärs med permesanost!

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0