Tidiga mornar! GÄÄSP!

Söndag morgon och jag vaknade klockan 7 här i soffan. Sally låg sovandes på golvet och snarka.
Alla sov. Utom jag.
Det brukar vara värtom, håller jag på bli gammal?

Nu är alla vaken och uppe och min bror håller på göra frukost. Gröt och äggmackor! MUMS!
Det är fullt i huset i alla barn och jag älskart! Jag älskar organiserat kaos.
Precis så kan man förklara min stora familj. Organiserad kaos familj!
Jag önskar att jag får massa barn en dag:)

Massa!

Annars idag, ja vad händer. Jag ska väl njuta av att det INTE är tyst och köra lite bil. Älskar att köra Pillas lilla pippigula polo. Den är så smidig å det går fasen å vända på en femöring.
Kanon för stadskörning:)
Går bra gör den oxå. Det är ju faktiskt en sportmodell av nå slag. Supersöt!

Imorgon börjar min semester oxå. Oj vad jag ska njuta av att inte ha några måsten. Ska ligga och dra mig länge och sen äta frukost i mjukisbyxor.

Nej nu ropar bror, äggen och gröten är klar.
Bäst att rusa!

Puss M



Kommentarer
emma

woho, du har också blogg :D får ta och länka dig ;)

2011-01-28 @ 00:01:22
URL: http://billy.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0