Freeeeedag!

Dagen med stort D. Dagen man längtar efter hela veckan! Näst efter lördag då.. Men nu är den här och jag har haft en helt okej dag på jobbet såhär långt. Drog en lunch på kebabcity med maffiabossen Cabrera på jobbet och fort gick de. JÄVLAR vad hungrig jag var. Å kebab, ja det är ju kebab. Det går alltid ner fort ;)

Anyhooow. I helgen är jag faktiskt planlös. Eller ja, planen är väl att just inte ha någon plan för första gången på måånga år. Jag som brukar älskar att ha planer längtar efter att få ha en spontan helg.. Hur nu de ska gå med minus på kontot.. TUR det är lön på måndag! En plan är väl iaf att börja tvätta och göra klart inför rättvik nu. Snart dags att åka! Som jag längtar!

2 timmar kvar nu. Nu kör vi!

Välkommen Maja Bergman heter jag och hur kan jag hjälpa dig...

Puss, M


Haldor och jag Jan 2011

Haldor och jag löningshelg januari 2011

R.I.P Baldors lilla kisse Chilli. You´ll be missed! ("v")
Sötnöt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0