Hit me!

Orden finns inte längre. Jag brukar älska att skriva men just nu känner jag mig bara tom. Tom på ord, och tom på känlsor. Jag visar inget, inte en min. Men utan lycka känns allt hopplöst!
Mer än så kan jag inte säga..

Jag har idag 3 vcekor kvar till 2 veckor semester och Rättvik! Fan vad jag längtar! Lite galet nästan!
Vet inte om det är 6:e eller 7:e året i rad där nere nu men jag vet iaf att det blir fler år på min camping nere i dalarna. Efter Rättvik blir de nog en trip till Sthlm om ekonomin tillåter annarsblir de skönt häng hemma.. Det är nästan det bästa de. Så att man får känna att det är semester:) Bara hoppas att vädret håller i sig nu!

Som vanligt sitter jag på worket och skriver och det är dags att gå in i hetluften igen. Men nu vet du ju iaf att jag lever bloggen!

 

Puss, M



Det finns dagar då vi brukar ligga kvar i sängen och granska varje liten min, varje litet ryck, varje liten smilegrop som finns och det är då vi är som lyckligast. Pussa på varandra, hålla om varandra några extra sekunder som känns som timmar, älska precis som vi brukar älska just sådär passionerat som bara vi kan göra. Ibland vill jag att denna scen står stilla, att denna scen varar i en evighet för det är då jag som är lyckligast, det är då jag får ha dig som närmast, det är då jag känner din kärlek som mest. Din värme och din närhet gör mig lugn, det är den känslan jag vill känna, det där lugnet, den där tilliten och den kärleken finns. Just i den stunden är det du och jag mot världen och ingen annan. Det är så jag vill ha det, det är så jag alltid vill ha det.
Jag saknar dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0