Lets lose control!

Jag önskar att jag kunde det! Bara för en stund. Släppa allt och bara vara!
Jag brukar kunna vara sån. Just nu vill jag ha koll på exakt allt. Jag vill inte landa nånstans utan min kontroll!

Förlåt för dålig uppdatering förresten! Jag har haft fullt upp och dessutom inte suttit vid en dator annat än på jobbet..
Jag är vän med en gammal vän och han får mig att må lite bättre. Jag skrattar, går utanför dörren och träffar folk! Jag har fortfarande svårt att glömma Han coch det känns ännu som om jag ALDRIG kommer våga kyssa någon igen. Än mindre älska igen?

I lördags försökte A få mig ung igen. Han och Zandra gjorde ett tapert försök. Men jag vägrade släppa lös och somnade vid 6 på morron. Körde dessutom halva kvällen.. De andra höll igång till 8. Jag satt mest ner och funderade på varför jag inte kan vara mersom dem. Jag njöt ändå där en stund. Jag gillar att ha gamla vänner runt mig även om de kanske inte syns. Glad att vi fick dit de folk vi fick dit iaf :)

Puss, M


En kväll i vinter!


So come on lets move through the crowd
So we can find ourselves some privacy
And when I get you all to myself
I promise it's gonna be hard to breathe
When you watch me




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0