Brister!

Jag vet inte hur jag ska orka något mer nu!
Jag är inte välkommen i Hassela på midsommar då någon där inte vill ha dit mig, vänner beter sig knepigt, jobbet bara lastar på mig mer och mer och jag håller seriöst på stressa ihjäl mig, min kamera är borta, det händer grejjer i familjen och inget verkar klaffa!

Allt kan jag ju såklart inte skriva ut här men ni kanske börjar förstå att det är mycket?

Att inte ha några planer innför midsommar är drygt som fan faktiskt! Jag hade verkligen sett fram emot brännboll, kubb och lite festa! Men nu ser det ut som om jag får sitta i min ensamma vrå och bara vara.
Vad har hänt med mig? Vad har hänt med mitt liv?
Jag trivs inte alls i detta och känner mig allmänt nere mest hela tiden! Det här är inte jag och dethär är inte mitt liv! Jag skakar och kan inte sova pga all stress och det ser ut som skit hemma! Jag HATAR att ha det stökigt runtom mig!
Jag känner mig helt orkeslös och vet inte vad jag ska göra åt hela situationen. Jag försöker prata med människorna som sårar mig men inte en enda själ fattar. Jag får bara mer och de hånar bort de. Hur ska jag få dem att förstå att jag är seriös? Jag brister snart! Jag vill riva mitt hår, hoppa, skrika och bara gråta.

Att skriva ger mig iaf lite utlopp. Jag förstår att det inte alls är speciellt kul för mina läsare att läsa om allt det tråkiga men jag måste få ur mig dethär! Jag måste få alla att förstå att det är nog nu. Det finns inte mer plats för ont i mig.
Jag hoppas ni har förståelse..

Puss, M



Du var hela världen för mig. Tyvärr för sent.
Du sparkar och slår och jag älskar dig ändå.
Rädda mig någon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0