Vad är det för fel?

Jag är vaken, jag lever och jag klarade en heeeel dag på jobbet med en bakfylla som heter duga! Jag fattar inte hur jag kan bli så jävla dålig på vin!
Men det var värt det. Jag har haft en fantastisk helg! Lördagen gav mig en crusing med de bästa här i stan och söndagen en kväll i en jänk med brudarna och Tomas och ett avslut på Vårbacken i Nedansjö.

Men nog om jollsnack!
Jag har haft en udda helg. Av texten här uppe att dömma så kanske det inte märks, men det har varit en jobbig och ändå fantastisk helg! Det har kommit många nya bekantskaper i mitt liv och några gamla har dykt upp. Några som kanske egentligen skulle behövas glömmas..
Ändå kan jag inte låta bli att både vara nöjd över att ha rätt och lycklig över att ha fått som jag velat.
De nya bekantskaperna vet jag inte vad jag ska säga om. En gör mig glad och hoppet över mänskligheten har höjts lite. Kanske är vi inte hopplösa? Kanske finns några exemplar kvar med det gamla goda i sig som faktiskt vet hur man behandlar sina medmänniskor. Förrvirrande? I know!
Men jag vill inte gå ut med alltför mycket information ännu. Men det kommer säkert i framtiden. Jag hoppas i allafall på en drastisk förändring på mitt liv. För som det ser ut just nu kommer inte fungera i längden! För mycket fylla, för mycket umgänge med folk som inte är bra för mig.
Jag tror jag är redo för lite lugn i mitt liv!

Jag önskar verkligen att jag kunde spotta ur mig alla tankar men jag vet inte än hur jag ska handla. Jag antar att tiden får utvisa.

Puss, M










Säg att du älskar mig mer än det någonsin går.


Kommentarer
Karro

Låter som att du har haft en riktigt bra helg. :) Jag blir ALLTID dålig dagen efter av vin.. ^^ :P

2011-06-06 @ 21:47:15
URL: http://karolinabergman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0