Det ordnar sig. Take it eeeasy!

Jajjemen! Det ringde någon Alexander igår till pappa som hittat min telefon! Han bodde rätt nära Telia så han kom förbi med den direkt då jag ringde honom!
Det finns hopp om mänskligheten än!
OJ så lycklig jag vart!
Efter att jag varit ner och hämtat telefonen och sätter mig vid datorn igen så upptäcker jag att jag dessutom fått beviljad ledighet så jag kunde gå hem lite över en timme tidigare igår! Det vände för mig där ett tag:)
Så jag tog bilen och for till Evve i Matfors och där var även Edin och Tobbe. Häng med SVT1 och sen drog vi till stan och kika lite innan vi for hem och brände en skiva.

SÅÅÅ NUUU är vi redo för Hasselatrippen:D Bara vänta på att bolaget öppnar nu sen ååååker vi! Ska handla åt Evve som sovit här:)
After ski kl 3 sen får vi se vart de bär av;D
Bilen ska även få en titt av Danne och en ny kamrem och lite annat fix!

Men nu äre bäst jag sätter igång. Så vi kommer iväg nångång;)

Puss, M


Kommentarer
Henningebba

NICE AND WONDERFUL SITE

2012-01-19 @ 11:39:47
URL: http://henningebba.blogsmall.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0