Första dagen på jobbet!

Och den kunde inte bli sämre. Här kommer man tillbaka efter 3 veckor och man får inget annat än motgång..
Dessutom är inte bilen fixad än. Och det är massa annat piss runtom mig! Jag orkar inte! Jag orkar inte ens bli glad, orken är slut!

Men usch vad deprimerande! Jag måste sluta! Jag måste bli glad!

Jag vet inte vad jag ska skriva! När humöret inte är på topp (snarare tvärtom), då är det svårt att hitta ord till något inlägg. Dom saknas i mig. Jag har bara tomrum i hjärnan! (Inga kommentarer tack!)


Näe, jag lägger ner. Det finns inga ord. Jag stirrar bara på det tråkiga jag läst och får inte fram något.

Vi ses imorrn. Förhoppningsvis på bättre humör!

Puss, M



Sötaste Desiree och Signe <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0