Jag får sån ångest!

Allt krånglar! Jag försöker att vara positiv men när man har en hel termins uppgifter att göra i 3 olika kurser på 8 veckor så är det svårt!
Min dator la av. Datorn på jobbet leker med mig. Jag får inte ihop mina scheman och jag är PANK! Jag har 20 kr på busskortet och bilen står i Hassela! Måtte den bli klar imorgon annars vet jag fan inte vad jag ska göra! Dessutom ska jag till Kreta snart och skatten ska betalas! OM jag ändå kunde få hitta nåt extrajobb där man kan tjäna nån tusing i måndaen! Ingen som vet av något?

Annars då? Jo det är väl sådär. Jag är le alla som bara leker och utnyttjar mig! Som ger mig falska förhoppningar och som ljuger mig rätt upp i ansiktet och tror att det inte ska komma fram! Ta åt er ni som känner för det!

Men nu blev de ju sådär negativt igen tänker ni säkert!
Men jag kan inte låta bli! Med all denna press från jobbet, skolan, vänner och gud vet alla håll så är det SVÅRT att hålla humöret uppe. Men jag försöker iaf.

Ikväll sitter jag iaf heeelt ensam på jobbet i 2 timmar. Det ringer knappt och tiden går saaakta. Håller mig vaken med hjälp av Red Bull och Coca-Cola.. Fick även sova en timme nere i vilorummet innan jag började. benen orkade inte bära mig och ögonen slog igen. Att vara student och jobba är inget lätt liv!
Men jag visste att jag gav mig in på något tufft. 8 veckors inlåsning och plugg är väl vad jag ahr framför mig! Fick iaf erbjudande om att få studera tillsammans med min kusin som också studerar iaf. SKÖNT! Så nu behöver jag min bil så att jag tar mig ut till Matfors till henne! Jag tror jag har lättare att tänka om jag har någon brevid mig så att jag åtminstånde vet att det finns någon att fråga om det behövs även om det egentligen inte behövs!

Men nu är min rast slut och det är dags att återgå till arbetet! Är iaf måttligt stolt över att jag lyckades fixa till jobbdatorn heelt själv förut!
HA!

Puss, M



Kommentarer
Jessica

Haha ja, börjar mitt jobb där 1 juni :)

2011-03-22 @ 20:48:11
URL: http://jessj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0