Pust och stön!

Vilken dag!
Upp imorse och iväg till skolan, hem och göra svenska läxan samt börja på Samhälle läxan. Försöka lägga schema med min chef medan jag inte hade något schema i närheten och utan att veta hur mina lektioner kommer se ut i framtiden (lärarna har vissa pass dom verkligen vill att vi ska gå på). Öppna lönekuvertet och upptäcka att jag inte ens får ut 10.000 denna månad trots att jag har utgifter på över 7 och har bilen, böcker och Kreta att betala.. HUR ska detta gå ihop?
Stressad och irrterad och aningen deprimerad iväg till jobbet. Och här sitter jag nu! Vi är rätt många som jobbar kvällen vilket känns skönt. Dock ringer de inget. Ikväll igen..


Ni får
tycka att jag är för öppen i min blogg. Jag vet att man inte pratar om sin inkomst i Sverige. Och jag vet att man inte ska prata för mycket här heller. Landet lagom ni vet!


Men det här är min blogg! Vill jag gnälla, beklaga mig och tycka synd om mig själv så får jag det. Trots allt med Japan och svält och våldtäkter!

Jag sitter i en jävla kris just nu. Och jag vet inte hur jag ska lösa den! Men jag ska vara positiv. Jag ska jobba hårt. Kolla om det går att tjäna in några pengar på något håll (hojta gärna till om ni vet av nåt litet sidojobb!) och sen fortsätta vara den glada Maja jag brukar vara!


Puss, M



Kommentarer
jessica

Åh, jag beundrar dig som har orken och drivet att plugga. Hoppas det håller i sig och att du orkar hela vägen bara! :)



Jag skulle hellre dö än sätta mig i skolbänken igen som det känns nu i alla fall :P

2011-03-24 @ 09:22:00
URL: http://jessj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0