WOW! Jag klarade det!

Dagen är snart slut! Som tur är! Eller, jag har en timme kvar. Men Cathrine kom med 2 av sina barn nu så man vaknade till lite.
Tänk om jag kunde få jobba med barn ändå!
Dagen har varit tuff kanske jag ska berätta. Det är därför jag är så angelägen att den ska ta slut!
Inatt kikade jag nämligen på klockan vid 3 sista gången. Och 20 över 6 kom Sally och väckte mig med magvärk.
Kvart i 8 skulle jag vara på jobbet och jobba till kvart i 12. Tio över 12 skulle jag befinna mig på ksolan fram till tio i 5. Kvart över 5 var det dags för jobb och här sitter jag nu fram till klockan 9. Intensiv dag måste jag säga! Fick slänga i mig en korv på vägen från bussen till jobb inför kvällspasset för att få i mig någon mat alls idag!

Jag är heelt slut nu och vill bara hem och däcka i soffan! Förstår inte hur jag ska kunna hålla mig vaken tills jag får sova! Behöver packa inför helgen och leta en hundvakt också eftersom mamma sa nu att dom ska bort..

Kaos! Är ju angeltävling i Hassela på lördag som några av oss tjejer bestämde oss för att gå på trots allt! Längtar! Jag hoppas att det blir lika roligt som varje år! Eller vadå hoppas? Här behövs inte hoppas nå! Jag vet...

Men nu är min rast slut,
så det är väl bäst att jag sätter igång och arbetar igen!  Tror knappast jag kommer orka med någon inlägg ikväll, men då hörs vi imorgon ist:)

Fast vem vet. Den här kvinnar har överträffat sig själv idag!

Puss, M



Här är en bild sen den första angeltävlingen jag någonsin var på. Sliten tjej!



Kommentarer
Backstrøm

Haha oj oj oj kom till norge ska du få se på party som du ikke klarar av.. ;P

2011-03-27 @ 22:35:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0