Dumma mej!

Det dumma med hela situationen just nu är att jag tycker att du är så töntig och ful. Ändå får jag dig inte ur huvudet! Vad är det för fel?
Och mitt i alla dumma tankar kan jag ändå inte låta bli å fundera på om allt bara varit en dröm? Är du en sån där dröm som man önskar sig så mycket att den nästan känns som verklighet?

Whatever.. Jag sitter just nu på jobbet och vill bara spy! Jag och Toivonen gick på Innergården för den underbaraste  av luncher man kan tänka sig! Kycklingfilé med friterad potatis och rostad vitlökscremé med salladsbuffe och vattenmelon ♥  Nom Nom Nom!!
Vi ska sedan upp på norra för en teamdag i det gröna. Får se hur det går för mig min hopplösa allergi..
Leka, grilla hamburgare och bara vara! Ska bli skönt att få röra lite på sig efter en sån braklunch!

Puss, M


Kärlek som aldrig rostar! <3

 

I wanna love you!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0