Funderar...

Fast egentligen har jag lite svårt att tänka med tanke på mina omständigheter. Tankarna lixom går runt runt men jag kan aldrig slutföra en tanke..

Men skit i det nu.
Jag har funderat massa på det där med dejta. Det är ju inget man gör i Sverige. Men vad kallar man den där perioden då man träffas innan man blir ett seriöst par? Egentligen så är de ju helt okej att träffa andra, på papper, men ändå kan jag själv tycka att det är bland det dummaste man kan göra!
Jag har själv flera gånger råkat ut för att killen jag träffar ligger med någon annan för att jag inte släpper till. Men jag är sån! Och okej, det kanske inte är för att jag inte släpper till. Killar är inte såna. Inte egentligen! Vill jag hoppas iaf.. Men jag är jäääävlig dålig på att visa känlsor och visa vad jag vill. Jag försöker då hellre provocera fram jaktinstinkten på killen (den metoden funkar INTE vill jag upplysa om!!) så att han vill, ja vad han nu vill. Eller vad jag vill. Eller. Äh. Jag vet helt enkelt inte vad jag vill. Jag vågar inte visa några känlsor. Vågar inte berätta att jag tycker om någon. Vågar inte fundera på framtiden.
Så det är väl SJÄLVKLART att killen tappar intresset och hellre träffar någon annan då.. Men hur gör man? Hur gör du?
Jag skulle aldrig våga säga till en kille att jag tycker om honom just pga att jag är rädd att han ska använda det emot mig sedan. Kanske tillåmed håna mig lite. "Haha titta henne, hon trodde seriöst att hon skulle kunna få mig"

Jag försöker intala mig själv att jag är dum i huvudet och att jag precis som alla andra måste våga slänga mig in i spelet och våga satsa. För hur ska jag annars kunna vinna nåt?

Nej jag får helt enkelt sitta här och vänta på att det ramlar på nån kille som är så målinriktad att han helt enkelt inte bryr sig om att jag säger att jag vill vara singel och inte vill ha en puss och att killar är svin utan bara tar mig. Som den lilla nickedocka jag är. För umgås jag med dig och säger så. Då vill jag nog nästan garanterat att du ska slänga omkull mig och säga "Nu, nu är det vi!"

Puss, M


Halft okysst och 17 år gammal. Ja då var de lätt^^




Dont know what im going through, but i just keep on going through changes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0