Homsie

Jag är hemma lite. För första gången på några dagar! Kände att jag måste ta itu med lite tvätt och så skulle vi ju fira systers karl som fyller år idag (de bor granne med mig, eller jag med dom, eller hur ni vill se det) så då passade det ju bra att åka hem :)

Jag är trött konstant så det är skönt att få komma hem tidigt och lägga sig i soffan och slösurfa, se på tv och bara göra ingenting! Imorgon ska jag ju nämligen försöka få ihop någon mat då jag ska till en kompis och laga mat åt Sandra och Zandra <3
Mat får mig verkligen att slappna av. Att få dona på i köket och tänka på vad man ska krydda med och vad man ska göra härnäst. Det får mig att släppa mina små tankebubblor och måsten ett tag.. Det är nog den enda sysslan som får mig riktigt borta eller hur man ska säga. På ett bra sätt då såklart!

Nej jag orkar inte skriva. Jag är trött och har INGEN som helst fantasi!
Ska fortsätta bråka med min diskmaskin och min hdmikabel så jag kan sova gott till ljudet av diskmaskinen (sover som bäst med den på, precis som bebisar) efter en bra film. Några filmtips här ute i cybern förresten?


Puss, M



Kreta 2010




ÅH, jag är så galet sugen på en milkshake! HELST på kreta med värme och bad förstås ;)


Kommentarer
Anne

På min tid ”firade” man inte Halloween, det är nån nymodighet som kommit på senare år. Hahahah, nä riktigt så gammal är jag kanske inte men det blir ju mer populärt år efter år numer.

Klart att du ska testa med kedjor, i mitten av de nedersta bilderna ser du ju att självaste Snooki använder dom. Det va så jag fick syn på dom, Jersey Shore freak som jag är :-D



Filmtips btw, skulle själv behövt några för jag har haft så dålig koll på senaste. Men det har ju kommit några nya Irene Huss. Har betat av alla eftersom men den senaste kom bara här om dan och den såg jag igår.

Svenska kriminalare är bra underhållning tycker jag.



PUSS

2011-11-09 @ 12:32:45
URL: http://www.annes.nu
Anne

Det verkar lurt att det försvann hurredu.

2011-11-09 @ 15:31:29
URL: http://www.annes.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0