Nej!

Jag säger nej! Jag skiter i allt nu.

Det blir inte bättre hur jag än försöker.. Och den enda lösningen jag kan komma på är att jag sätter ner foten hårt och säger nej!
Jag kan inte tolerera det här längre. Jag är så jävla less på att bli behandlad som en slagpåse för att jag bara vill ha lite kärlek och inte kan säga nej...

Vem gör så här mot en annan människa?
Du är en självisk idiot som utnyttjar min snällhet och att jag är för svag för att säga nej. Jag är ett jävla mähä som slit och slängs åt alla håll och jag hatar såna människor! Varför är jag då sån?
Jo för jag vill ALLTID ge folk en andra chans.
Men jag behöver inte vänner som er. Vänner som bara umgås med mig för att slippa ensamheter, vänner som behöver sånna som mig jämt går och plockar, skjutsar, finns där. Jag behöver inte vänner som egentligen bara umgås för att det är jävligt bekvämt att ha nån där men egentligen inte bryr sig om vem det är. Som inte ser personen i mig och uppskattar allt jag gör!

Men jag vet att jag kommer fortsätta. Jag vet att jag är den personen som alltid ser det goda i folk och som tycker att alla ALLTID ska få en andra chans. Jag vet att jag kommer sitta där med dig snart igen iaf.
Men tro mig! Jag ska göra allt jag kan för att slippa dig!!
Och det är DIN förlust!

Puss, M


Underbara älskade!

Riktiga vänner växer inte på träd. Därför ska jag nu ta extra bra hand om er som finns!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0