Perfekta för varann.. Ibland!

Jag springer på dig lite här och där och spelar kall, när jag egentligen bara vill ge dig min hand, vill ha dej här i min famn.


Löjliga löjliga ordvitsar överallt.. Och jag kan inte låta bli dem! Jag har zero kontakt med mina känlsor som det är just nu och ändå kan jag inte hålla mig borta från alla dumma, löjliga ord. Jag får ju inte ens ner några ord här? Varför är jag då så besatt i de vackra dumma dumma ord som skrivs överallt?
Nattänket är åter kommet. Snälla låt mig sova!

Puss, M




Underbara älskade!


Vad vore världen i all sin glans om inte lilla du fanns? Jag älskar dig. Du är en del av mig. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0