Tack förresten!

Tack för de fina kommentarerna som jag inte läst eftersom jag inte bloggat! Underbart att ni är här inne och läser trots att jag är dålig på att uppdatera! Kan man kallas dålig helt utan uppdatering? Hmm..
Men nu bor jag hemma igen för första gången på ca 3 månader och datorn kommer att få knappras på lite mera:)

Har ni några svar på mina frågor, ni vet alla de knepiga ni läser om (ja det är riktiga frågor som jag söker svar på), så svara gärna. Eller ställ en motfråga kanske? Eller kanske en helt vanlig fråga? Ovän som bekant, vän och okänd. Svara och fråga. Ingen blir lyckligare än mig!
Diskutra är en varm passion!

Och utan frågor kan inte någon visdom spridas!

Puss, M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0