Förstånd och oförstånd..

Jag har sedan jag varit liten alltid varit noggrann med vad folk jag inte känner tycker om mig. Det har resulterat i att jag låter folk köra över mig oavsett vad det gör mot mig. Va tror ni det leder till? En svag människa som gör det mesta för att bli älskad. Vad tror ni det ger mig? Människor som manipulerar, utnyttjar och sårar mig gång på gång. Vilket då eskalerar och gör mig ännu mer pjåsig, jag daltar, tar hand om och ställer upp till 200%
Jag orkar inte mer. Mitt liv har dalat och jag kommer inte orka omge mig med fler idioter. Resan kommer bli lång och det kommer göra ont. Men från och med nu kommer du få förtjäna min kärlek! Jag är hellre stark med få riktiga vänner än med många oäkta kompisar.

Vänner<3

Puss, M



Kommentarer
Systeryster

Helt rätt Maja, stå på dig ingen är så bra att de kan behandla en som de vill.



KRAM

2012-04-30 @ 09:45:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0