Ingen vet

Jag har som vanligt legat i min soffa och slog faktiskt på en film idag. En film där man behöver noll koncentration och kan bara vara! "Sunes sommar" Vilken underbar film! Vilken kärlek. Som när Rudolf fuskar i kortspel och alla hoppar på honom och skrattar, eller när de sjunger i bilen på väg till världens kaske taffsigaste semester.. Är det där vad familj handlar om? Isf tänker jag börja längta lite till Svenssonlivet! Jag har alltid sagt att de är inget för mig men nu ångrar jag mig nog lite smått! Att höra hur föräldrarna träffades och att få dela allt de fina och även allt jobbigt ihop.
Jag vet ingen familj som min. Vi skriker, bråkar och skrattar i näästa sekund. Har sjukligt mycket kontakt och väsnas lika mycket som greker och italienare. Vi drar alltid till oss en jävla massa uppmärksamhet med alla barn och alla högljudda vuxa. Men vilken kärlek!
Jag har väldigt svårt att förstå att jag kanske själv en dag kommer leva ett sånt liv. Med elaka tonårsbarn som hatar en ena skunden och älskar en nästa.

I mitt liv ingår ju även Sally. Hon är ju mitt allt. En del av mig. Mitt hjärta utanför min kropp.
Vi har gått igenom mer än folk kan ana och mer än vad mitt minne kan lagra. 
Folk må säga att det bara är en hund och så. Men tro/tyck de då! Hon är min stolthet och det går inte många minuter då vi är ifrån varann då jag inte tänker på hur hon mår och är orolig över att nåt ska hända henne.
Är de sån här kärlek man känner till familj så kan jag bara säga; Can´t wait! Jag vill också!
En vacker dag. Men inte än. Först ska jag ta tag i mitt liv, resa och hitta ett jobb där jag trivs mer än bra (Tro inte att jag inte tycker om mina kollegor för de! Ni är de finaste man kan hitta!)



Puss, M


Du vill att jag ska våga chansa. Du vill att jag ska våga älska med någon som bara älskar sitt. Ska jag våga älska, ska jag älska så att du blir berörd.


Ingen vet vad det är vi har. Varför vi inte kan hålla oss ifrån varandra.
Jag vet inte heller. Jag känner inte till nån större idiot.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0