Goooood morgon!

Stänger alltid av ljudet helt på nätterna ja så att jag ska kunna vara ostörd om jag somnar. Därför har jag en del sms som jag svarar på då jag känner för det eller då jag kliver upp. Idag blev de då jag känner för det (nej jag tänker inte kliva upp!) Har väckt mitt sällskap här hemma (tog bara 32 minuter idag) och är därför jättepigg nu, men ingen svarar tillbaka. Vad gör ni era morgontrötta jävlar;p?

Just ja, jag skrev ju att jag höll på i 28 minuter för något inlägg sedan. Höll på i bra långt över en timme att tokringa! Gissa vem som var 3 timmar sen till jobbet i fredags^^ Haha!

Puss, M

Strålande sol, två fina hundar, en söt unge och en vacker människa. Vad mer att begära?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0