Första advent

Och allt är bara kaos! Hemmet ser ut som sju svåra år (vilket jag är väldigt känslig för), jag är stressad och telefonen ringer stup i ett av folk som skriker och ska tjata samtidigt som Signe vill prata och hunden vill gå ut. Mitt i allt inser jag att det är första advent och jag har inte en julpinal framme och jag måste göra gröt åt Signe.
Jag bryter ihop och gråter på sängen och Einar tar som den prins han är tag i allt samtidigt som han tröstar mig.
Jag har sån TUR som träffat dig!
Jag älskar dig!



Kommentarer
systra

Vilken klippa du har fångat:)

Svar: Det har jag:)
Maja

2012-12-02 @ 12:49:51
Lotta

Lilla maja.. va du har stora känslor! Julen är inte precis lugnets tid va? ;) kram

Svar: Liten på jorden:) Nej fy fan, det är det verkigen inte.... Kram
Maja

2012-12-14 @ 11:56:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0