Stenbock

Kom på en smart sak förut. Min vän "Doktorn" är lejon och påstår sig pga det vara en sån som smörar sig till det han vill ha för för att sedan sätta sig i fönstret för att tvätta sig och njuta. Jag är ju stenbock! Är det därför jag skjuter bort alla människor? Fick höra senast igår att jag visar noll intresse för folk som jag egentligen inte alls vill skjuta bort. Sen att jag på det tar väldigt väldigt lång tid på mig för att få ett intresse. Ja, ni förstår.. Har ni några teorier?

Jag börjar för övrigt bli ganska så less på att måsta äta Tradolan och på att vara utan bil. Hur gjorde man innan man skaffade bil? Dumt av mig att häva den i stolpen!
Men som tur är så har jag fina vänner som idag kört mig på Ica Maxi, Himlabadet, pizzerian och Arken zoo. Klarar ju inte av att ta bussen och sen gå mellan alla ställen:s Kroppen är liksom fortfarande blå och väldigt väldigt öm...
Men ju ska jag försöka våga mig ut bland folk igen på en promenad med mina trogna vapendragare som jag inte vet hur jag skulle klara mig utan. Evelina Brunzell och Marielle Lundkvist <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0