Vart fan finns orken?

Och tiden?! Alla pratar om hur pigga de blir av solen. jag har varit en zombie i två år och och gissa, jag är fortfarande en zombie! Men skit i det nu! SOOOOLEN lyser och jag har hittat en jeansjacka som är to die for! MEN jag kan inte köpa den :/ Jag har inkomst som räcker till räkningarna, knappt! Mamma lägger ut en slant då och då och jag har fått låna lite av faster med:) Vad gjorde man utan familjen! Nytt är iaf att jag har två nya sambosar! Två fina tjejer har nu flyttat in på heltid då den ena sagt upp sin lägenhet pga dispyter med sin sk hyresvärd, den andra lägenhet är rökskadad och numer utflugen då grannens lägenhet totalt brunnit ner. Som tur var så klarade sig granntjejen BRA! Och Marre var ju här i vanlig ordning:) Så nu är vi 3 tjejer och 2 hundar i min tvårummare:) Men jag gillar de! Ja behöver de! Det är dags att sluta isolera sig och försöka hitta tillbaka! Så till att börja med så ska vi åka så att Ewe kan tanka min bil så att jag kan köra ner henne på stan! Ska försöka skärpa mig och ta mig tid till datorn. Men ni kanske förstår att det inte är så lätt iaf:) Puss, M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0