Övergiven... Igen.

Lördag kväll. Jag har precis klätt på mig och klivit upp ur soffan där jag legat och väntat på dig. Du for för att träffa någon för flera timmar sen och jag väntar tålmodigt fast jag borde lära mig att inte ta sån här skit längre. Våra planer verkar du glömt och du ignoerar det jag säger. Varför lär jag mig inte? Jag har bränt mig en gång för mycket nu och det gör så ont! Pizzerian har stängt nu. Filmen har börjat och jag är fortfarande ensam.
Varför gör du så här:s? Varför hör du inte av dig?


Varför väntar jag?



Lördag kväll som sagt. Det var alltså fredag igår. Jag, Alux, Robban och Elin hängde här för att käka pizza och ta en grogg och sedan följde vi med Elin ner på stan för att träffa Victoria. Kvällen var underbar och jag hade roligt. Träffade gamla vänner och njöt av alla skratt runtom mig. Jag gillar det. Jag älskar till och med att vara omgiven av skratt! Först hela kvällen med 4 ungar, pizza, smurfarna, pulkåkning dusch och bad och sen sällskap av vänner och en sväng på stan. Har vissa det så här jämt? NJUT! Alla har det inte så..


Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0