Är det jag? Eller är alla idioter?

Människor har helt enkelt ingen som helst respekt för mig. Jag har blundat för det förut antar jag för det är först nu som jag inser det. "Maja kan du göra det där, kan du öppna, kan du stänga, nej Maja vi ska göra så här" and so on.. Varför är det så? Varför får jag bara vara den tysta i hörnet som ingen vill höra vad hon säger eller vill lyssna på. Vissa gånger försöker jag verkligen slå mig in men jag märker att folk faktiskt tar mig för givet och inte ser mig. Snälla, ge mig tips. Hur gör du? Hur får DU folk att respektera dig? Puss, M Idag har vi firat finaste lilla fina Signe på hennes treårsdag. Fick tyvärr ingen bild men jag ska försöka fixa det:)



Kommentarer
martina

Mitt förslag är: skrik inte jämt bakut utan välj de gånger du verkligen vill höras och säg då nej på ett starkt sätt utan att skrika och vara förbannad. Annrs är det var ärlig och sätt dig själv i första rummet, ta inte rätt på alla andra som har problem.

Svar: Så du tycker att jag jämt skriker bakut? Och jag säger aldrig nej. Det är mitt problem!
Maja

2012-07-11 @ 09:19:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0