En typiskt Maja grej

Tyst som en mus kliver jag upp, duschar och gör mig klar för att faktiskt träffa en kompis idag. Vi ska tillsammans åka och handla hundmat och kika på nåt mer som jag inte minns vad det var i Birsta.
Så medans jag struttar runt hemma i underkläder och en handduksturban på huvudet plingar det på dörren, kl 10, sm vi sagt, och jag öppnar.. Halvnaken och inte alls sådär snygg som man bör vara då man öppnar en dörr utan att kika i titthålet. Vem tror ni står där? Ja inte är det Jossan iaf! FAST klockan är tio.. Som vi sagt.. Nej där står en tjej, med brunt hår... postkläder. Och ett paket. Ett paket som DESSUTOM måste skrivas under...

JAG DÖR!!

EN typiskt Maja grej....


Kommentarer
Anonym

Den var bra Maja

Svar: hahaha ja visst var den:p
Maja

2012-07-23 @ 11:13:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0