Trust me

Jag har alltid haft svårt att lita på folk. Kommer nog alltid att ha.. Och när man gång på gång får bekräftat att folk ljuger om de mest löjliga saker så kan ni kanske förstå att man varken har lust eller ork att våga lita på någon igen. Folk må tycka att jag är dum i huvudet men jag måste få skydda mig själv!

Jag är antagligen inte i skick att skriva nu heller men det är ju nu jag känner att jag måste få skriva av mig. Sweet madness!

Puss, M

image description
Jag ska aldrig mer låta mig luras, jag ska aldrig mer älska.



Kommentarer
Lotta

Visst är de pissigt.. tyvärr så är de där nåt återkommande som många fina människor drabbas av. De är bara att kämpa på och gå vidare.. U can do it !

Svar: Tack så mycket Lotta:)
Maja

2012-06-17 @ 23:08:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0