Som vanligt!

Som vanligt då vi börjar umgås så sitter vi ihop och se ingen anledning att släppa varandra. Men jag slet mig den här gången. Jag går inte tillbaka till samma mönster igen. Aldrig!

Erfarenheterna har väl blivit att man kan kräva lite i ett förhållande. Oavsett vad det är för sorts förhållande. Vänskap, ytlig bekantskap eller partner.. Man ska inte bara ge och hoppas på att någon ger något tillbaka.
Men hur gör man om man funkar så som människa?

Men skit i det där nu! Det blir vad det blir.. Punkt.

Jag är nästan helt frisk nu iaf! Snorar rätt mycket och hostar en del men jag mår bra och febern är helt borta!
Kan säga att det är underbart. Med mitt immunförsvar så blir jag lätt sjuk och har svårt för att bli frisk..
Våren är på väg och marken börjar tina fram. Dvs, inga fler oväntade sladdar med bilen, inga fötter som försvinner under en och man kan börja gå normalt igen! Hur underbart är det inte! Barnen kommer förmodligen snart att ta fram cyklarna och då ska jag och Sally sitta ute och njuta av ljudet av glada barn på min underbara uteplats.
Jag längtar så! Dricka kaffe i filt och känna solen värma en trots att luften känns kylig..
Jag har ju inte så många vårdagar innan jag måste låsa in mig pga pollen så jag kan lova att jag njuter extra extra mycket!

Men nu ska jag fortsätta med mitt och plugga in lurarna med gammal musik då mina sällskap sover för natten. 
 
Sleep tight lovers!

Puss, M
JAG ÖNSKAR MIG EN JEANSJACKA!


Jag kommer inte vara ditt mörker, inte din vinter inte vara din anledning att gråta. Jag kommer vara här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0