Behöver och vill!

Dag ut och dag in tjatar jag om allt man kan göra, allt jag gjort, utsikten och de fantastiska människorna i Hemavan. Jag längtar dit varje dag, varje timme! Har ju aldrig fått fira min födelsedag där heller (nyår) trots att jag längtat och längtat år efter år!

Jag tror att jag faktiskt skulle behöva det här så nu undrar jag; hur får man ihop pengarna? Är det ingen som vet någon som behöver WV golf 4 delar? Har en fantastiskt fin motor, inredning, bromsar och massa annat.

Jag är less på att bara vilja ligga i sängen men har inte lust med något annat så Hemavan vore en fin kontrast!

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0