Det bästa

Har det bästa sovsällskapet idag (tappade dock min andra halva då ist...)
SIGNE! Finns det något mer lugnande än barn? Helst sovande barn såklart;) Vi myser på ikväll med glass (säg inget till föräldrarna!), film och en kvällspromenad. Imorgon ska vi ta ett långt bad med hårinpackning har jag fått order om av henne och sedan blir det ut en sväng. Vi får se vad damen behagar göra. Förhoppningsvis kommer damens farmor (min kära mamma) till stan så vi går spendera lite tid med henne på tu man hand. Och mer förhoppningsvis så får vi med oss en liten Stina också:)

Det kan nog bli en skön fredag. Bara min älskade kommer hem någon gång. Varit alldeles för mycket tid ifrån honom nu! Och helst hade jag ju sett att jag fick ha honom på andra sidan av mig inatt.. Men men:/ Kan ju inte få allt jag vill ha antar jag. Men jag fortsätter hoppas! Jag är ju så nöjd då jag får ha honom nära. Hjärtat mitt lugnar sig och jag sover lite bättre.

Men nu ska jag se om Signe vill lägga sig i vårt ljustända sovrum och mysa till film som vi alltid gör då hon sover här.
Fasters lilla fina prinsessa<3
Jag ÄLSKAR dig!

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0