En måndag att minnas..

Vaknade tidigt och klev upp i hans stora huvtröja och bara njöt av att få kalla mig flickvän. Fortfarande lite grinig för att han satt vid tvspelet hela natten såklart, men i det stora hela lycklig. Väckte honom 4 timmar senare och for och fixade pass. Sedan for vi hem och han började förbereda en fantastisk middag. Hans sjuka flickvän får ju inte i sig någon mat men det här gick inte motstå så jag fick i mig mer än på flera dagar! En god stek med sås och klyftpotatis! Nom nom nom! Vi åt middagen i vardagsrummet till en romantisk komedi och efter filmen fick jag en skön massage med jenkadoftande, värmande liniment. Sedan smet han igen. Tvspelet, han spenderade hela dagen där och nu nästan hela kvällen. Vad är så fascinerande med tvspel? Jag älskar också att spela men då ska man vara två och inte spela så här mycket!
Är alla yngre pojkar såhär?

Puss, M

Einar Granqvist <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0