Agerat chaufför

Japp, körde bil till mitt älskade Hassela ikväll. Och kan lova att det var länge sen jag var så lycklig. Omfamnades av kramar, lyckoskrik och pussar av mer människor än jag kan räkna.
Men även om jag nu är spiknykter så känns det som om jag är kanon när jag lägger mig i sängen..
Kan det vara alla "nya" intryck? Ljud, ljus, människor och rörelser. Samt att jag dansat. Jag är YR!
Och pigg. Fan vad pigg jag är! Einar sussat sött på mitt täcke och kudde men jag kan inte somna. Fast jag EGENTLIGEN känner mig trött..

Konstigt det där. Hur man kan vara två saker som är raka motsatsen till varandra, samtidigt!

Puss, M

Inlägget skulle upp typ 5 imorse.. Skitnisse vad le jag är att det inte vill fungera:/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0