En fantastisk kväll, natt och dag

Igår ramlade 6 ungar in här. De har lov och ville spendera en del av lovet här. Smickrande!
Så vi köpte massor av god frukost, pizza och popcorn och myste till det hela kvällen. Vi tog även och spelade lite tvspel och idag har jag badat alla barn. Som mest var det 4 barn samtidigt i karet! Vi har även varit i skogen och lekt hund och lekt i parken och tagit en promenad i solen med Sally. Hon är för övrigt lyckligast i världen och springer glatt efter allt som barnen kastar åt henne. Stina hade henne även ensam igår lös på promenaden. Och Signe och Miira höll henne glatt i kopplet.
Jag njuter verkligen av tiden med min älskade och alla mina fina syskonbarn. 6/11 iaf.
De andra är lite stora och vill nog inte umgås med mig:p

Nu har jag inte tid med bloggen längre! Hej hopp!

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0