Funderar

Jag har funderat mycket på det där med hälsa och detox på sistonde. Jag blir så mycket piggare om jag sköter min hälsa och rör mig. Så nu vill jag rena kroppen genom att göra en detox.. Har hittat en som många verkar nöjd med; http://www.queenbofficial.com/
Jag frågade flera som använder den dör produkten och de är verkligen nöjda. Så nu undrar jag, har du någon gång renat kroppen? Blir man piggare och mår bättre? Kan jag slippa alla utslag på kroppen?
Det är ju riktigt billigt. Och med alla gifter vi stoppar i oss så måste det väl vara KANON med något som kan föra ut allt det där?

Ge mig tips, era tankar och idéer! Talk ut bah!

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0