Jävla blogg app!

Varför funkar det aldrig? Och nu har min dator gått sönder också, vilket innebär att jag kan inte blogga från den och kommer inte kunna svara på kommentarer:( *tumme ner*

Jag måste bara få skriva av mig. Är så trött och att jag dessutom måste in på Telia fast jag knappt har energi till livet gör inte saken bättre. Men det var iaf skönt att träffa alla saknade vänner där!
Har också försökt vara ute och gå under mina egna vargtimmar.. Men jag höll seriöst på somna gående och var så pass trött och borta att jag inte minns något av promenaden när jag kommit nästan hem.. Minns inte vilka vägar jag gått och blev chockad över var jag var..

Nu ligger jag på soffan och väntar. Vet inte på vad. Men väntar gör jag iaf..
Har ingen energi till något annat.

Jag i lördags, redo för vad som skulle bli en nästintill perfekt kväll:)
Ibland så kan folk ge energi man inte trodde existerade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0