Så trött på att vara trött.

Min kropp skriker efter energi. Så jag tänker börja med detox! Havregrynsgröt till frukost, mer jämna tider med mat och detox borde få mig lite piggare.
Tog på mig min sportbh nu innan frukosten och tänkte att jag ska ta en powerwalk när jag ätit upp.. Men icke, jag får knappt upp ögonen. Fast jag gick ut och tänkte att frisk luft borde hjälpa.. Sally snarkar och det känns som om jag snart gör detsamma. När jag piggnat på mig blir det jag som direkt åker och köper detox. För jag vill också njuta av våren innan det är dags för pollensäsongen att börja och mig att låsa in mig..

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0