Slut på internet och lunginflammation.

Jag kan bara blogga hemifrån nu. OM mitt hemnät behagar fungera dvs! Det är inte alltid det gör det. Jag har lyckats göra slut på mina 3 GB data i mobilen nämligen..

Jag har en liten sjuk och trött tös här hemma. Hon har åkt på lunginflammation och äter nu penicillin och luftrörsvidgande.
De har gått ett par dagar nu med medicin och hon är piggare, men hon är inte den tjej jag brukar ha..
Men hon blir nog snart helt bra:)
Blommorna har ju slagit ut överallt och väntar på att hon ska springa bland dem!

Tänkte ladda upp lite bilder och videor sen träffen i Barkabybilträff i lördags:)
Einar och jag tog och åkte ner några timmar men for tidigt då vi båda var trötta och kalla. Trevligaste kvällen på länge var det iaf! Och det var GALET mycket bilar och folk. Jag hade kul! Trots svår ångest.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0