Det började bättre...

Idag har jag tänkt mycket. På vad som är viktigt. För mig, just nu. Förutom hälsa, hygien och allt annat självklart! Det började med att jag pratade med Jossan och det fick mig att inse att jag behöver människor. Jag behöver mina vänner. Jag har saknat dig! Sen satte jag mig i bilen. Slog på någon annan radiokanal än P3.. Och där kom "Titanium - Sia" och då poppar Anne upp i huvudet. Som jag behöver dig! Du är som min röst och min värme.. Den enda jag kan ta närhet från och den som talar mina ord! Direkt efter kom "Bed of roses - Bon Jovi" och Micke, min kära Micke. Jag är så ledsen över att vi aldrig ses längre! Jag träffar ingen, men dig känns mest påtagligt. Vi satt nästan ihop! Och du gjorde sånt avtryck och intryck i mitt liv! Så för eran skull ska jag nu ta tag i en annan viktig sak för mig, att se fräsch ut och känna mig annat än äcklig (för MIG är det en viktig sak att känna mig "fin"!), och fara och träffa söta, rara, fina och framförallt snälla Anna! Som jag också saknar!

Det där skrev jag för någon timme sen. 1 kanske 2. Max 2. Men nu sitter jag här. Tårarna sprutar och jag känner mig så sänkt och värdelös... Ångesten över att måsta ut och faktiskt träffa folk idag skrämmer mig och jag vet inte hur jag ska våga.

 

Puss, M

 

Vintern 05-06

HUR kan det gå så fort?

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0